Tjafan!


Jag och finaste bästo igår!

Var så sjukt otaggad igårkväll när jag precis kommit hem från mormor och morfar, var trött, frös, det var blött och hade ont i huvet, kände mig allmänt äcklig och så skulle vi dra iväg till täby. Haha dampa och klaga på precis allt hela vägen dit, och var inte på bästa humöret dom första timmarna. Föörlåt martina verkligen! Och alla andra. Men vi mötte iallefall några i martinas klass vid täby c, åkte till berga eller va de var. Sen kunde dom inte bestämma sig vart vi skulle men de sluta iaf med att vi chillade ute några timmar med några fler av deras kompisar vi träffa utanför donken haha, vart lite gladare osv efter ett tag oxå och hade rätt kul endå! Martina åkte hem till philip och jag till johan där vi somna direkt och vakna vid 6 imorse och åkte hem runt 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0