tisdag

Förlåt för sämsta bloggningen! Men nu är jag tillbaka och kommer blogga som vanligt, har mått sjukt dåligt senaste dagarna och inte orkat. Lite snabbt om lördag bara är att jag och martina drog till täby på kvällen, hade kul i början tills de blev kaos, ångrar en del saker och så.. Söndag och måndag har bara rullat på som vanligt, blivit mobbad av exakt alla för min jävligt hesa röst jag fått efter helgen haha.. Speciellt av marcus som kom hit i söndags och bara myste lite med mig framför xfactor! :)

Idag är jag iallefall hemma, mådde illa som fan imorse när jag vakna så bestämde mig för att stanna hemma. Mår bättre nu men har fått huvedvärk istället :/ Ligger i soffan och kollar på nått tråkigt på tv, smsar lite och planerar lite saker för ikväll som jag verkligen hoppas blir av! :) Nu ska jag fortsätta chilla, puuss påer!Mörkbrunt hår ♥ Shit, ser helt sjukt annorlunda ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0