Prakke dag2

Dagens praktikbilder! ;)

Tjena! Kom hem för inte sådär jätte länge sen, och nu sitter jag och kollar på gossipgirl! Startade morgonen på värsta sätt, försovde mig ungefär en timme så blev superstressigt men jag hann i tid! ;) Dagen rulla på som vanligt, fick bädda sängar hela dagen så nu är jag proffs på de!! Fick sluta lite tidigare men blev kaos när jag skulle hem, den bussen jag först skulle ta kom inte (?!), gick till en annan busshållsplats och den kom försent så jag missa den bussen jag skulle ta efter (vilket gjorde att jag inte kunde åka med martina heller..), gick då till en annan busshållsplats men missade den för att alla va dryga på bussen och skulle av vid varenda station. Såå när jag väl kommer till valle station går inte den bussen förren om 20 minuter. Helvete va sur jag var haha.. Men marcus ringde så vi pratade ett tag så de gick över haha! :) Men vi hörs lite senare för nu ska jag städa rummet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0