#Otursdag

Shit vilken dag jag haft alltså.. Allt har gått fel sen sekunden jag vakna. Försovde mig, (hann inte fixa mig och äta) var hos tandis och fick reda på en kanske inte så bra sak, missade bussen till skolan för den gick från fel busshållsplats, mitt slkort sluta funka, startade dagen med två timmars matte med värsta läraren, varit trött hela dagen, råkade åka för långt med bussen hem så jag och martina fick gå en bit, och jävla mycket mer..
 
Haha visst de kanske bara är småproblem men när allting händer på samma dag och man redan från början inte har topphumör blir de för mycket, menmen nu känns de bra igen! :) Har lagat pizza med pappa och varit ute och sorterat godis. Nu planerar jag att ha en toppenmyskväll och smsa med fina människor! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0