Om igår!

Tjenaare! Sitter i soffan och kollar på beck med familjen och smsar lite, as nice! Hade en sjukt bra dag igår, efter jag kommit hem från martina drog jag ut på en pw/sprang lite, skithärligt! Dushade och fixade mig så drog jag och martina och köpte lite köttbullar och sånt på abbes och drog sen hem och fixade sallad, sjukt gott vare! Fixade oss lite till och jag skulle över till dennis och några av martinas klasskompisar skulle till henne. Vart ändrade planer och vi alla skulle dra till nån fest, vart ändrade planer igen och vi drog alla till martina. Sophie och hennes pojkvän kom oxå över och lite senare några av deras vänner, julia kom oxå vilket va sjukt kul, känns bra att blivit sams! :) Vi satt och snacka och hade de mys hela kvällen mest, snacka gamla minnen osv, jättetrevligt! :D Sen sov jag, dennis och philip över! :) Segt att helgen är slut nu.. :/ Men vi hörs imorn , pussisar!
Tog inge bilder igår.. måste bli bättre på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0