Nice fredagskväll!

Tjaa babes! ;) Sitter i soffan med mamma och pappa som spelar songpop, haha humor! Igår kväll vart faktist nice, blev en powerwalk med mami runt halv 8 och sen planera jag bara att ha en chillkväll hemma eftersom jag är sjuk osv. Så satt hemma i myskläderna, osminkad, uppsatt hår och allt sånt framför datan. Så skrev sophie till mig och tyckte att jag skulle ta med martina och träffa några osv. Så martina kom över, oxå hon i myskläder osv eftersom hon oxå är sjuk. Vi fixa oss tsm och tagga till sen drog vi dit, var superkul att träffa sophie igen, min barndomsvän som jag inte träffat på åår alltså! Träffade trevliga människor och hade as kul förutom en viss grej som hände.. Jag och martina drog oss hem runt 4, somna direkt lite tight i min lilla säng!

Men vi hörs snart, uppdaterar er om kvällens planer då, puss! :*Haha söt outfit osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0