Måndag

Seg bloggning nu igen men har haft en så ointressant helg och inget att skriva om så de är skitsamma! Har haft så sjuukt jävla ont i halsen hela helgen om någon bryr sig :) I fredags var jag iallefall bara hemma med familjen och chilla i soffan. I lördags åkte jag till kista och shoppade lite nice, och i söndags var jag hemma hos mina kusiner och firade födelsedag, mysigt! På kvällen sen träffade jag marcus, myste, gick ut en stund och chilla lite med hans kompisar sen drog vi hem och kolla lite hungergames som vi fortfarande inte sett klart än! :p Hoppas på att nästa helg blir lite roligare iallefall, och att halsen blivit nåågot bättre!

As skön dag i skolan , kändes som de gick sjukt snabbt. Bara tisdag nu, sen prakke 2 dagar och så fredag. Haha gäller och tänka posetivt även fast de bara är måndag! ;) Har nyss ätit och om en stund tänkte jag dra ut och pw/springa (om det går..) Så vi hörs, puss! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0