Helg!!


Hej på er sötnosar! Har precis tagit en skön jävla dusch och hoppat i myskläderna. Har vart upptagen ungefär hela dagen men tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig! Vaknade imorse, åt frukost och fixade mig osv och så åkte vi somsagt till begravningen. Så otroligt fin var den och de vart en hel del tårar.. Alltså det är så sjukt att en så fin människa som kämpat så otroligt mycket bara dör. Men aaop.. Lite senare åkte jag  till täby c med mamma och pappa, åt på thairesturang och gick runt lite, köpte högtalare osv. Drog hemåt och då träffa jag martina och snyggbasse, haha. Gjorde inte så jättemycke, asgarvade åt misstolkningar på martinas teknikläxa och var ute och gick i regnet. Lite mysigt endå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0