Fredag!! ♥

Tjaa! Precis tagit världens skönaste dusch, har frysit ungefär hela dagen och de har blåst och regnat så va as härligt! Nu har jag lagt mig i soffan med mamma och pappa, de kollar på fångarna på fortet och jag tänkte sätta på lite gossipgirl. Börjat kolla på de igen då de andra serierna jag kollar på tagit slut! :/
 
Har iallefall haft en grymt bra dag! Fick skjuts till skolan imorse vilket va sjuukt skönt, chill dag i skolan och runt 1 åkte jag och min lärare till scandic och fixa praktikplats till mig! Onsdagar och torsdagar till att börja med och funkar de bra blir det även fredagar, så sjukt nöjd! :D Sen va han snäll nog så jag fick sluta efter det, blev att chilla runt i täbban medans jag vänta på att martina skulle sluta. Fick med mig lite saker hem så de är nice! Och jag och martina hade sjukt kul på vägen hem, även fast vi åkte fel igen hahah.. Skulle igentligen träffat marcus nu ikväll och sovit där men min fucking hals dödar mig (halsfluss?) så blir att va hemma! :( Men en annan sak som är bra iallefall är att jag fått mina uggs jag beställde ibörjan av veckan, så jäävla gosiga!! ♥Iphone är ju verkligen egobildsmobilen #1, omöjligt att inte sitta och ta massa egobilder.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0