Fredag och jag är sjuk.. :/

Tjeena hörrni! Hoppas ni mår lite bättre än mig just nu för jag mår inte speciellt bra, haha.. Nä men jag har blivit sjuk nu, inte förvånad eftersom hela min familj + min klass + martina och typ hälften av hennes klass är/var sjuka så inte konstigt att jag blivit smittad.. Så idag är jag hemma, lite synd eftersom vi skulle åka in till stan med klassen, och självklart vill jag ju inte va sjuk nu i helgen! :( Men jag ska göra aallt för att bli frisk till imorgon, knapra piller och sova typ. Ligger iaf fortfarande kvar i sängen och snackar med martina och skickar bilder till varann på kik, haha mys.

Igårkväll var jag iaf ute med micke, vi gick runt i skogar och grejer haha .. Hoppade lite studsmatta och bara chilla tills jag nästan somna, så då drog jag hem! Men de va nice som alltid :) Men nu ska jag springa över en snabbis till martina för hon ville ha hjälp med nån instagramsak :*

Haha söting på thaihouse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0