10 saker om mig!

Tycker de är superhärligt att åka långt i bil, buss, tåg eller flygplan.
Älskar säckpipa och låtar med säckpipesound, vill lära mig de haha!
Får höra jätteofta att jag inte ser svensk ut, många tror mig inte när jag säger att jag är de.
Jag misstolkar allt som går att misstolka och lite till, stor del av min humor!
Har sjuukt dåligt tålamod, hatar att vänta och är dålig på att ge saker en chans.
Skulle döda för att ha smilegropar, och dör för dom som har! ♥
Något jag också får höra ofta är att jag och martina är jättelika!
Humor är ungefär de viktigaste för mig hos en kille!
(Jag såå förstår inte folk som skriver att de har en "tillfällig" profilbild på fb, damp!)
Jag har världens sämsta morgonhumör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0