Shoo!!

Tjaa sötisar! Seg bloggning, inte orkat blogga osv men spela roll! :) Igår va jag hemma från skolan för äckel mensverk, har forfarande lite ont men de funkar. Satt ute på balkongen och myste i min onepiece, filtar och apelsinjouice och kolla film hela dagen haha. Idag har de vart en sjuukt chill dag! Var matte första lektionen, på den andra drog jag till tandläkaren och kolla hål osv, skaffade mig en ny kompis haha! ;) Efter tandläkaren hade jag bara lite kvar på en lektion och sen lunch, så gick runt och kollade i centrum ett tag, lite härligt sådär. Tillbaka i skolan skulle vi bara snacka litegrann om nån temadag, sen fick vi sluta. Såå skönt ju!! :D Så drog hem och har bara dunkat musik nu medans jag väntar på att mamma ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0