Ska fan inte ha förhållande alltså...

Varit hemma idag för jag mådde så helvetes dåligt inatt, kokhet men frös och var trött men kunde inte sova, haha härligt! Så jag har väll mest chillat och snackat med dexter och försökt lösa saker, vid 2 drog jag och pappa till sjukhuset. Kollade upp min uppsvullna hals som fuckar upp så jag är trött hela tiden och inte kan andas eller vrida huvet. Efter två timmar, blodprov och halsprov osv så kom de fram till att de va körtelfeber. Kan sitta i flera månader, kommer fan dö av det här! De positiva är iaf att de kommer gå över av sig själv och om jag har orken så får jag springa endå!

Kan säga att jag inte längtar till kl. 8 ikväll, men fan de fixar sig antar jag! :) puss
Håret blev ingen skillnad alls btw så de ska jag och martina fixa i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0