Haha den som orkar läsa hela texten är hyfsat bra!!

Hey sötisar! Hade en grym dag och kväll igår, vart lite fail och inte som planerat men allt ordna sig bra tillslut! Igår på morgonen drog vi hem och bytte om, sen tog vi en promenad till centrum, gick förbi donken och köpte varsin milkshake för de var så otroligt varmt ute. Kollade på ica efter kött men de blev från coop istället. Efter tog vi bussen hem och börja fixa oss och bara chilla massa. Sen började vi laga den galet goda maten, (och jag tycker inte mycket är gott, men vi äger fan) vart kyckling(fläskkotlett för dom andra), potatisgratäng och sallad. De klagade otroligt på min ganska stora kryddning av kycklingen och att jag stekte sönder den, men fan vill ju inte riskera att bli sjuk liksom ? ;)

Vi drog oss mot majbrasan och andrea drog till några andra kompisar, kom lite halvt försent till brasan men bättre än förra året då det bara var glöd och max 5 personer kvar när vi kom dit. Men vi stog där och myste ett tag, sen satte vi oss ner och bara prata osv på gångvägen brevid brasan. Drog hem och värmde oss ett tag och åt smoothie, vilade lite för julia mådde sjukt dåligt :/ Annars har vi sprungit fram och tillbaka mellan mig, julia och martina och ringt massa samtal för de vart kaos om vart vi skulle sova. Inte nödvändigt att berätta varför, men vi löste de tillslut genom att vi sov hos andrea istället. Låg i hennes otroligt sköna dubbelsäng i sitt stora rum, skitmysigt!! 

Vaknade för nån timme sen, kollade klart på filmen vi somnade till igår. Snart ska vi väll ta och röra på oss, är taggad på att gå ut och springa/powerwalka, så ska se om jag får med mig någon av mina vänner annars blir de själv. Hypead i kroppen och de är fint väder, så så får de bli! ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0