Grattis strumpan!! ;*

Idag fyller min älskade bästo 16 år, stor tjej nu! Marty jag vill bara säga att du är en så sjukt underbar vän med för de mesta en så galet skön humor, varenda tid man spenderar med dig är sjukt kul och man har alltid roligt med dig vad man än gör eller vart man än är, sen är de inte många som förstår sig på vår humor men det är bara kul. Du är en av de väldigt få jag verkligen kan vara helt mig själv med och som jag litar på till 100% även om du tvekar på de ibland, men ska visa att jag faktist gör de. Jag är verkligen enormt lycklig att du är min bästa vän och jag kommer aldrig släppa dig. Hoppas du har en helt underbar dag med familj och vänner och fina presenter (haha du vet...xd) och jag saknar dig galet mycket!

Älskar dig mest babe! ;* ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Awww va sööt du är Taack!! ♥♥♥ Skulle igentligen bli sur för du kallar mig för Marty, men när du är så gullig är det okej! :D ♥ Du är min bästa vän sofia känns så underbart att ha dig som bästa vän du är den bästa and you know it! älskar dig så grymt mkt ,kan oxå vara mig själv med dig och jag litar på dig till 100% och du vet att du kan det med mig med!! ♥ Hoppas på det haha ! :) Saknar dig med och nu får du fucking ta och bli frisk gumms!! ♥ ♥

2012-05-13 @ 11:19:20
URL: http://masters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0