Fuck yeah!!

Shit, är så galet taggad på livet just nu! Har dagarna fulla med planer från onsdag - söndag med martina. Kommer hitta på en jävla massa kul grejer så de kommer väll upp på bloggen, blir asnice! Blir många sleepovers, även på söndag för på måndag åker vi iväg på klassresa till barnens ö. Från måndag - onsdag. Så en vecka från nu kommer jag bara leva livet och ha de förjävla awesome! Bara att hoppas på att jag inte blir sjuk igen, men jag följer med oavsett.

Skolan idag va hyfsat seg, men känns skönt att va tbx iaf. Saknat babe nått otroligt!! Imorn blir de inge skola, för de ska springa milen och de får jag tyvärr inte vara med på.. :( Så ska vara hemma under dagen, och åka till läkaren på återbesök. Sen ska jag träffa martina efter det!! 

Just nu sitter jag bara och lyssnar på lite skön musik och smsar, väntar på att tvprogrammen ska dra igång. Dhw, bigbrother och wermland forever. Skön tvdag idag! puuss


Minnen med dig är oförglömliga, älska oss haha! ♥


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder + kommentera vad du tycker om dem? Jag skulle bli jätteglad då! Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/utkast-maj-18-2012.html#comment

2012-05-18 @ 15:25:39
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0