SHOO

Heey sötisar!! :D
Haft absolut bästa helgen! Igårkväll var supernice, mellomys med brudarna är bäst! Var sjukt kul verkligen, och när vi skulle sova, hahahha var lite hypead.. förlåt martina och julia!! xd Idag vaknade vi väll hyfsat tidigt, satt och chillade ett tag och sedan började jag fixa mig. När martina och julia dragit hem så åkte jag och träffade baby, blev bjuden på mat, gick runt och snackade vid vattnet osv. Såå mysigt, saknar han redan (a)♥

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket, borsta tänderna osv sen blir de skype med den bästa! Ska bli så skönt att sova, gick och la oss galet sent igår! Och så skola imorn, fuck :( Men godnatt!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0