tjenixentrixen

Zup babys ?! ;) Själv sitter jag i sängen och chillar, kollar på min snygging som sover, såååå sööt! :D Annars så har väll dagen vart bra, vaknade upp av att se snygging på skype, så låg och kollade på han en stund tills han skulle dra och jag somnade om. Kollat massa 90210, powerwalkat med mami och aah. Lite senare drog jag hem till frida, satte oss ute och snackade, en vecka sen vi träffades så hade lite att snacka om! :) 

Igår vart super faktist, efter mello och ännu lite senare kom martina hem, blev superglad för trodde hon inte skulle komma förens idag. Så hon kom hem till mig, vi snackade massa, såg nån film som va på tv och bara chillade! :)

Så känner mig inte lika lonely nu, har inte träffat vänner på typ en vecka, har dött lite :o Men yes, imorn börjar prao och jag är nästan helt frisk, yeey! Life is good u know!! ;)



Kommentarer
Postat av: frida

undra bara när och om jag fick låna din BUS? ^^

ring mig när du ser detta!!! FORT <3

2012-03-05 @ 18:36:35
Postat av: Andrea ♥

HAHAHAH, pandan! XD

2012-03-05 @ 19:26:51
URL: http://avham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0