fuckyeah

Lite random bilder bara, snygg outfit där på första bilden va ? Thaihouse kläderna u know, skitsnyggt..! Ska skriva lite snabbt om igår och idag bara. Igår efter praoen åkte jag, martina och frida till centrum, kollade på kläder osv. Nice!! Och idag efter praoen följde jag med martina och hämtade elliot från skolan, sen drog jag hem och bytte om till träningskläder och gick ut och sprang en stund. Så jävla härligt, men mina häl senor dödar mig -.- Annars har de väll inte hänt nått speciellt, bara chill sådär.

Nu ska jag bara borsta tänderna, sen lägga mig i sängen och skypa med baby, och sova tidigt. Är så sjukt trött! Så aah, godnatt sötisar!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0