Tillbaka igen! :)

Tjaaaa babes!! Sorry för den dåliga uppdateringen, inte orkat blogga alls men nu kör vi jao! Dom senaste dagarna har jag vart och letat klänning och skor till balen, spelat fotboll, vart i barkarby, chillat och massa mer. Och idag var det klassens dag, satt på sigmaängen och åt pizza, hahah skittråkigt men sen drog jag och martina till centrum och kolla runt osv... Igår var jag i stan med martina och mamma, hittade äntligen klänning!! Visar den imorn innan eller efter balen, tänkte oxå lägga upp bild på hur mitt hår blev efter blekningen! :) Men nu ska jag ta och måla naglarna osv, se oth och sen sova! 

Inte bästa bilden men ungefär så mitt hår ser ut, haha gingeeer! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0