Midsommar !! :)

Tjaaa sötisar!!!! Hoppas alla har haft/har en sjukt grym midsommar! Jag och martina drog och träffade nynäsgrabbarna, hängde med till gymmet och kolla på och körde lite vi oxå, jävla massa snygga biffar som träna! ;) Sen åkte vi runt en massa, fram och tillbaka och fixa massa, sen drog vi ut på sjön till nån ö typ ? Gjorde en liten brasa och fiskade, lite mysigt sådär! :) Vi kom hem runt 11-12 och då vare fest jao, hos både mig och martina. Men aaop , sluta med singstar med martinas och min familj, asmys! Nu har alla dragit och jag är så jävla hypead!!! Får se om jag ska försöka sova eller om jag ska typ passa på att städa rummet när jag endå orkar, hihi men puus vi hörs :* 
 
glömde ta några bilder idag men whatever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0