chilldag

Tjaa bitches! Ligger i soffan och chillar bara, kan knappt prata tack vare tungperran haha awesome! Men har vart en chill dag idag iaf, vaknade runt halv 10 och gick ut och sprang, blev inte långt för va så äckligt varmt ute.  Drog hem, duscha, fixa mig och åt frukost och så rullade vi in mot stan och till barbarella. Vi skulle igentligen pierca igår på teds men då hade piercarn gått på semester, man ba wihoo ! Jag och martina blev grymt sura för vi skulle inte kunna ta förrens 30 juli, efter rhodos och allt.. Men underbar som min papi är sa han att vi skulle leta upp en piercingstudio i sthlm som kunde pierca idag eftersom martina åker till micke imorn och så skulle han köpa martinas presentkort på teds då han endå ska tatuera sig.
 
Hittade lite olika studios så bestämde vi oss för barbarella, ringde och skulle boka tid imorse, blev överlycklig när han sa att det gick idag! Var inte så nervös eftersom alla säger att tungan känns minst, och jag har redan gjort navel ju. Men aaop klart de kändes lite, men de går såpass snabbt, de värsta är ju nu när man inte kan äta eller prata typ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0