långt inlägg, varsågod martina! :D

Shooman! :D
Martina bad mig skriva ett långt jävla inlägg som hon kan läsa när hon kommer tillbaka hit, hon gick hem för att duscha och hämta lite grejer typ. Så under tiden kommer jag ha skittråkigt, ska städa till mitt rum lite, hämta fler kuddar (det går inte att dela 2 st på 3 kuddar alltså) och så måste jag tvätta piercingen också.

Kan ju också passa på att berätta att jag kommer va utan data i några dagar snart, måste lämna in min andra halva på lagning.. :( Vänsta musknappen eller va de heter sitter löst och funkar inte och min laddare glappar.. fml

Ska också passa på att säga att jag saknar marcus som fan!! Inte träffat han på en vecka snart.. Men imorn eller på tisdag kommer jag iaf träffa min älski! :D

Har inte så mycket mer att säga förutom att ikväll ska jag och världens absolut bästa vän och jag ska lana the sims, såå galet nice och vi kommer ha de bäst as always som jag alltid har med martina! :D

Nu blir det att fixa lite grejer, så hörs senare!!! PUUSS :*
love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0