bloggpaus

Shoo man! :D Sitter och för över alla mina bilder och videosar osv till en hårddisk, för min älski ska in på lagning imorn! Mitt batteri va helt slutladdat och laddaren va trasig, har tusen bilder jag inte vill ska raderas, kaos! Sån tur man har så hade våra gamla grannar en likadan data så jag fick gå dit och låna deras laddare, skitsnällt! :D

Men kommer alltså va utan data så de kan bli några dagars bloggpaus om jag inte mobilbloggar eller bloggar från nån annans data! Annars är läget nice, så galet tråkigt att skolan börjat men man vänjer sig .. eller inte. Var med marcus en stund nyss, bara chilla osv :)

Men nu ska jag fortsätta med överförningen, PUUSSS! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0