ÄLSKA RUBRIKER ! <333333

Shoo!! Enda anledningen att jag bloggar nu är för att andrea ville de, annars skulle jag absolut inte orka! Såå vill bara säga att jag har sett den absolut sämsta filmen som finns ikväll, inte ens värd att säga vad den heter! Och sedan såg vi source code också, fatta inte ett skit men den va ganska bra typ! :) Men nu skulle tydligen andrea sova så hon får väl läsa det imorn, btw är hon i barcelona nu, feeett nice!! :D

Imorn ska jag göra något kul med mina föräldrar, vet inte riktigt vad så uppdaterar om de imorn! :D Nu ska jag fortsätta hänga på facebook och kanske se lite onetreehill och sova sen!


HAHAH fan va fula! :*

Kommentarer
Postat av: andrea kommenterar direkt från barcelona !

hahahahaha fan va ful han är!XD <3

2012-01-06 @ 23:43:22
URL: http://avham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0