7 grejer om mig

Jag är den mest nyfikna personen som finns, det går helt seriöst inte att hålla något inne för mig.
Jag har alltid velat bli uppropad på nått stort köpcentrum i högtalarna hahaha
Jag hatar att äta, har absolut inte ätstörningar men tycker bara det är sjukt tråkigt att äta, och jag är galet kräsen när de gäller mat.
Jag ser alltid på film/lyssnar på musik innan jag somnar
jag hatar sverige
pomfritt är det bästa jag vet
kan inte se filmer gjorda innan 2000
Jag är den mest nyfikna personen som finns, det går helt seriöst inte att hålla något inne för mig.
Jag har alltid velat bli uppropad på nått stort köpcentrum i högtalarna hahaha..
Jag hatar att äta, har absolut inte ätstörningar men tycker bara det är sjukt tråkigt att äta, och jag är galet kräsen när de gäller mat.
Jag ser alltid på film/lyssnar på musik när jag ska sova
Jag hatar sverige
Kan verkligen inte se på filmer gjorda innan 2000
Mina muspekare på datan är svarta och glittrar, skitgulligt!




Kommentarer
Postat av: frida

Pommes 4 ever älska <333

2012-01-08 @ 12:31:26
URL: http://foreverfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0