shoo

Heey! Mår lite bättre nu, eller igentligen inte för jag hostar as hell och kväver mig själv typ. Men följde med pappa och handlade, så de va skönt att komma ut osv :) Kom endå på att det är rätt skönt att jag blev sjuk nu och inte nästa vecka då vi har prao, om man ska tänka positivt! :D Btw så ska jag och martina praoa på thaihouse igen, vi gjorde det första gången vi praoade, haha ååh saknar som fan! Så ska bli skitnice att komma tbx dit!

Nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik och dricker apelsinjouice (<333333333), håller oxå på att ladda ner 90210, min nya favoritserie (a) Annars kommer väl resten av dagen bli helt ok typ, ska bara ta de lungt och bli frisk, vill ut och springa, de är så fucking perfekt väder att springa i och jag kan inte!!! cp på de!!


haha dom söta mössorna vi fick ha, tar bättre bild om vi får ha dom igen ;)

Kommentarer
Postat av: frida

Miss u baby, måste synas snart btw så måste jag noppa mina ögonbryn hahha u know what i mean ;) <3



Men pusspåre <33

2012-02-27 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0