shoman

Godmorgon sötisar!! :D Vaknade för ett tag sen och nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik bara så de är chill. Är sjuk, trött och har ont i magen, är såå taggad på att springa men inte de bästa att göra när man är sjuk, så ska försöka bli frisk under helgen så jag kan springa nästa vecka iaf! Haha fett kul lov jag kommer ha, mina vänner har prao eller åker bort så kommer va lite lonely men aah.. Men blir nog rätt bra ikväll endå, några vänner till familjen osv kommer hit och äter :)

Men nu är de bring it on på tv, så ska väl gå och se på de. Hörs senare då, puss :*


HAHAH orkar inte hitta nån annan bild xd

Kommentarer
Postat av: martina

shit sofia lämna bilden den är inte kuuuuuul!!!!

2012-02-25 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0