romme

Absolut bästa dagen idag i romme! Testade som sagt snowboard för första gången i mitt liv, och zenobia i min klass testade oxå fast hon gav upp direkt, så de va lite synd. Första åket i en nästan platt backe ramlade jag 4 gånger, 2 av dom va typ volter. Haha men inget emot hur mycket jag ramlade sen.. xd Men vi åkte iaf lite, försökte lära mig hur man gjorde, ramlade minst 78 gånger. Lite senare mot slutet så träffar vi ett gäng killar, vettefan hur många de var men dom ville åka med oss så vi ba aah visst. Och så åkte vi en lång backe typ, en av killarna lärde mig åka, för han åkte oxå snowboard. Så aah, han gjorde allt för att lära mig, och tillslut gick de faktiskt ganska bra, såå söt att han hjälpte mig. Och alla de killarna var verkligen supergulliga och härliga! :) Så blev verkligen en perfekt dag och det var så sjuukt kul med snowboard, ska verkligen lära mig bättre!

Nu har jag så helvetes ont i hela kroppen, speciellt i svanskotan, haha ååh kan knappt sitta/ligga. Nu på kvällen har jag bara tagit de jävligt lungt, snackat med min sötis i telefon (a) Men ska väl snart gå och lägga mig när bigbrother är slut, lite sovmorgon imorn så de är skönt. men pusss :*







haha vart inte så mycket bilder och inte när vi åker, var fullt upptagen med att hålla mig på fötterna (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0