Underbar jävla kväll asså!!

Tjaafan! Har precis kommit hem från tandis, lagade ett hål utan bedövning för första gången så är fett stolt! :D 

Igår var så sjukt mysigt, efter jag sprungit, dushat och fixat mig åkte jag, martina, fredde och micke in till stan. Gick till punkt shop och köpte töjningar och så åt på donken. Senare på kvällen satt vi vid vår grillbrasa, micke spelade gitarr och sjöng, så jäävla grym är han!! Anton kom över med två tjejkompisar, grilla lite korv och snacka tills dom 3 skulle dra hem. Martina och fredde gick in och kolla film medans jag och micke skulle dra iväg och leta pinnar då klockan var runt 3-4, sluta med att vi låg på studsmattan, satt på elskåp, gosa med en katt och red på varandras ryggar. När vi dragit in sen väckte vi martina och fredde, så vart alla hungriga så de blev att fixa nudlar och kött, och så alla vet, de går ju inte att laga mat med tröjan på hahaha. Jag och micke skulle bara lägga oss och chilla en stund men vi däcka efter max 2 minuter. As lyckad kväll iaf, så otroligt underbara människor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0