Torsdag!

Tjaa bitches! Nyss ätit, vart mat från thaihouse (saknaaa!) eftersom att syster och hennes pojkvän är här! Är övermätt nu så ska väll bara lägga mig och chilla i soffan ett tag.

Skolan idag va helt ok, lite segt eftersom man inte kommit igång och det inte finns så mycket att göra menmen. Mötte upp martina i täby centrum så åkte vi hem tsm, as skönt att våra skolor är så nära! Haha ''träffade'' en snygg kille på bussen oxå. Var lite kul faktist för jag sa hejdå och så vinka jag och martina till han helt random när han gick av bussen, och efteråt så fick jag hans nummer av hans kompis som satt på bussen, haha lite gulligt sådär! ;) Fredag imorn iallefall och de känns gryymt skönt med helg, ska sova ut som fan och träffa marcus tror jag! :),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0