Sööndag :(

Tjenatjena! Ligger i sängen och hare sjuukt mysigt, ni vet när man ligger helt perfekt ? Haha och så smsar jag med lite fina människor oxå, funderar bara på att dra mig upp och hämta ner lite frukost så blir de toppen! Igår träffa jag iaf micke, gjorde inte sådär jättemycke med de va mysigt, han drog hem runt 3 och då kom mina föräldrar hem oxå, hahahaha wtf kom på sjukaste grejen nu, vaknade inatt av att pappa ligger i min säng om jag inte nu drömt de! xd Va skit läskigt för jag låg i minst 5 minuter och ba vem fan är de?! Hahah shit måste fråga varför och om de ens va så! xd

Tillbaks till skolan imorn då, fast till åva. Inte alls nervös faktist även fast de känns lite random att komma en vecka efter då dom redan börjat och lära känna varann osv. Menmen de blir väll kul, börjar en tjej i min klass samma dag oxå så de är chill!Hmm, dags att färga tbx snart ? Fan vet inte om  jag vill även fast jag saknar de sjuukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0