Hemma nudå!

Tjafan! Har mobilbloggat några inlägg fast de va för jävla segt att ladda upp så blir en lite update om dagarna nu istället!

Måndag: Kom till falkis runt 6, tog en promenad in till stan allihopa (farmor, faster, mamma, pappa, martina och william) och åt på en pizzeria. Gick hem och chilla en stund, sen drog jag, martina och wille ut. Träffade på några av hans kompisar som vi stanna och snacka med en liten stund. Gick till skrea strand och till campingen och chillade mest. Gick runt en jävla massa, hem till wille där martina somnade och så gick vi hem runt 3, aldrig vart så jävla skönt att lägga sig i sängen! 

Vår söta rumskompis melker! ♥
 
Tisdag: Vaknade rätt sent, gick upp och duschade och så fixa vi oss. Åkte hem till wille och laddade hans mobil och han duschade. Gick hem en liten stund till min minikusin men hon skrek för mycket så vi drog hem istället. Åt middag och lyssnade på bästa låten ever hela middagen, va tvungen att ha på den så lillkusinen inte skulle skrika. Satt och lyssna på den på väg hem idag och kan hela texten nu .. xd Resten av kvällen satt jag, martina och wille i vår säng och snacka, åt godis och chillade tills vi somna. As mysigt!

 
Idag: Blev väckta runt 8, jag gick ner och åt frukost medans martina och wille låg kvar i sängen ;) Haha nej men aop efter frukosten fixa vi oss, packade och drog oss mot gekås och shoppa några timmar! Lång jävla bilresa hem oxå och blev sjuukt deprimerande att komma hem, så jag och martina ska kolla upp ifall vi kan åka till dalarna snart :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0