Hemma från dalarna!!

Tjaa sötisar! Vart kaos i mitt rum precis, såg en enorm jävla spindel uppe i taket, största jag sett i hela mitt liv och jag är helt seriös. Så hela familjen fick komma och ta ner och ut och döda den. Haha fyfan asså!

Kom hem från dalarna vid 6 tiden idag, blev äta och duscha direkt, kände mig inte sådär jättefräsh efter en helg utan dusch och plattång haha.. Haft en mysig helg i skräcka iallefall, men sjukt skönt att komma hem oxå! Vi har badat, spelat yatzy, tagit massa fula bilder osv! Imorn blir de att njuta som fan av sista sommarlovsdagen, får se om jag kanske ska träffa nån, annars så ska jag till centrum och kolla skor osv! :)
Lägger upp massa fler bilder sen när jag kollat igenom dom osv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0