Godnatt sötisar!

Hej på er! Lite aggressivt inlägg igår haha, men idag har vart lite bättre iaf. Har några sköna människor i klassen endå som jag kommer bra överens med, men skolan är waay to liten osv så ska fortfarande kolla upp det här med att byta! ;)

Idag efter skolan gick jag till täby centrum, chilla runt där ett tag tills martina kom. Då träffa vi på några härliga grabbar från martinas klass, dom följde med oss till åva där jag skulle kolla läget osv.  Efter vi åkt hem sen har jag bara chillat som faan, haft dötråkigt och snackat i telefon med lite kul människor! :) Meen nu ska jag ta en dusch och sen sova, blir sightseeing i stan med klassen imorn, myys!
Skräcka bro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0