Fuck åva!

Då var man på åva och testade idag då, fyfan värsta dagen i mitt liv typ. Längtat hem och saknat mina praktiskakompisar! Shit va skönt det var när jag slutade kvart i fem (!!!) att bara dra därifrån och aldrig behöva komma tillbaka. Haha låter som jag överdriver otroligt nu, men även om jag sa att praktiska inte va en skola för mig så var det här ännu värre, inte en enda människa jag kom överrens med och skolan var allmänt  onice eftersom hotell&turism + resturangelever har ju alla lektioner på ett jävla hotell ?! Skitskumt.. en lite kul grej var bara att jag va näst längst av alla tjejer, kändes asgrymt tycker jag!! :D
 
Så nu har jag problem igen, byta tbx till praktiska kolla upp om de finns nått annat gymnasium med lediga platser byta linje och skola. Haha det här är så drygt att de är skrattretande, säger bara att jag är otroligt glad för alla er som hittat rätt gymnasium som ni trivs på! Kan ju inte säga att jag är en av dom.. Haha vill be om ursäkt för alla jag smsat/snackat med idag för mina depp och psyk och damputbrott! ♥

Och förlåt för att min blogg är otroligt ointressant och bara handlar om mina problem just nu men jag måste skriva av mig haha.
 Nä nu ska jag ta och glömma mina problem för ett tag och chilla med familjen och smsa med fina människor, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0