Åva vs praktiska ?

Ååh, har ett så sjukt svårt beslut att fatta så de finns inte! Stanna på praktiska vs att byta till åva. Skolan är way to liten för mig och 38 elever känns för lite, vill gå i en större skola. Och åva är ju jävligt stort, runt 1400 elever. Grejen är bara den att jag vet inte om jag vill byta skola nu efter nästan en vecka plus lite mer, då alla börjar lära känna varanda och såntdär. Och nu när jag endå börjat lära känna dom i min klass, som faktist är riktigt schyssta blir de oxå lite tveksamt. Ska fundera på saken lite till, och kanske drar med mig nån att kolla läget på åva igen imorn, snacka med lite folk och sånt! På nått sätt löser de väll sig, aja puuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0