Ååh, fick en så sjukt söt överraskning idag i skolan. Satt på lektionen innan lunch och kollade på motiv till våran klasströja med julia, julia och martina (som btw kommer bli grym nu!!). Får ett samtal av någon människa om att jag har något som väntar på mig vid söderviks entré, freakade ur som fan för det lät så sjukt läskigt. Martina och julia tvingade ut mig endå och så ser jag nån kille gå runt med en blompåse eller vad man säger, så gick fram till han och ba aa jag är sofia .. Och så fick jag påsen och var så sjukt chockad, de kan ju mina vänner intyga xd Öppnade iaf påsen och så var de röda rosor i, från min baby, åååh han är bara fööör gullig!!! Den killen kan verkligen få mig att le. Ringde han och så snackade vi en stund osv. Fick en hel del blickar när jag gick genom skolan med dom oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Aaaaaaaaaw va gulligt !!! :D

2012-04-02 @ 17:48:43
URL: http://avham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0