Sho!!

Gammal bild men där vi satt igår ;)


Godmorgon sötisar!!
Sitter och bara dör i soffan, fått tillbaka äckelont i halsen nu så stannar hemma från skolan idag. Igår var det en jävligt härlig dag iaf, jag, martina, julia och andrea gick ut efter skolan och sålde kolor. Gick helt okey bra men vart så sjukt segt i slutet. Vi stannade och körde klockan med en fotboll jag hittade tidigare, och så körde vi en fotbollsmatch där jag och julia vann såklart! ;) Satt och åt glass på ett mysigt ställe oxå. Efter drog vi alla hem och åt, sen träffades vi igen hos martina. Skulle kolla på lassie men efter att martina hållt på en timme typ för att fixa med vhsspelaren så krashade filmen endå, haha synd.. Så vi kolla bb och skypeade istället. Skypeade till kanske 1 eller något, och då hade julia och andrea gått hem. Så efter ett tag gick jag och martina och la oss, såg på ett så sjukt pinsamt och bara allmänt dåligt program.. xd 

Nu på morgonen väckte martina mig och hade gjort frukost, naaw! Sen fixa hon sig och drog till skolan och jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0