MARTINA OM DU LÄSER DET HÄR, RING/SMSA/SKRIV!!! :* <3

Har nyss varit och lämnat baby vid bussen, han sov här inatt eftersom jag är ensam hemma. Familjen är i linköping på simons innebandycup, så aah. Vi har iaf för de mesta legat och myst, kollat på paranormal 3 och pokemon, haha grymt! Sen har vi oxå lagat mat, fixat disken och hängt upp tvätt, duktiga som fan tycker jag !! 

Nu ska jag ta en dusch, städa rummet och fixa mat. Sen se efter ifall jag får sovsällskap inatt eller om jag måste sova ensam.. Vi hörs, puss :*



Kommentarer
Postat av: ..

Hej kan du inte lägga upp nån gullig bild på dig och dexter? vi vill ju se hur han ser ut!!! <3 <3

2012-04-16 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0