Det löser sig alltid...


Hey babes!! Den dåliga uppdateringen har vart för att jag var med martina, hennes mamma och lillebror på kryssning till Riga från torsdag till igår. Så otroligt härlig familj och de va bäst! Vi har ätit en massa, kollat på kurdiska och kubanska (?) shower, chillat i hytten, gått runt i Riga, dansat, skrattat och träffat två sjukt härliga killar. Galet härligt var det och saknar det som fan! Vart lite jobbigt efter vi kommit hem och har inte mått så bra, men de löser sig.. Har gått och blivit sjuk nu oxå i halsfluss, fyfan inte kul alltså.. Julia jag förstår inte hur du klarade av det hela tiden förut, det är fan hemskt?! Men baby kommer kanske hit senare så då får han ta hand om mig :)

Just nu sitter jag bara och väntar på att vi ska åka och fixa medicin.. Lägger upp bilder från kryssningen senare eller nån annan dag, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0