Bra jävla helg! ;)

Haft en galet härlig helg! Fredag var jag hemma från skolan, tog de bara lungt under dagen och drog hem till älskling på kvällen och sov där. Spela lite mariokart och myste, sen på natten när han somnat så vart jag galet hypead och ville att han skulle va vaken med mig med blev dissad där.. På morgonen var de bara chill och vid 3 åkte jag hem, tog en snabbdusch och fixade mig på ca en kvart. Sen blev det att åka iväg igen, bio med mina älskade brudar. Vi såg 21 jump street, bästa filmen på länge. Var så galet jävla rolig, garva så jag inte fick luft flera gånger, så de ska va! ;)

Efteråt fick vi skjuts hem till julia där hon hämta sina saker, jag drog hem till mig och snabbstäda rummet och hade ett litet snack med mamma.. Julia skulle sova hos martina så jag drog dit och fråga ifall de ville följa med och möta dexter så de fick träffa varann liksom, haha. Aja under kvällen kolla vi pokemon osv, staaaaandard! ;) 

Idag kom iaf en del av släkten över, fikade och snackade så det var nice. Snackat med föräldrarna lite oxå, nu blir de hårda jävla tag i skolan och hemma, ska satsa skiten ur mig tiden som är kvar nu, galet taggad! Försöka komma igång med träningen igen i veckan oxå. Iaf, runt 6 följde jag med älskling till bussen. Missade den så vi gick en liten promenad till andra busshållsplatsen och vänta där. Resten av kvällen har jag bara försökt skriva på vår so-redovisning. Gått sådär men de får funka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0