Saker ni kanske inte visste om mig!

Jag älskar spontana och impulsiva människor, och att själv göra crazy saker lite spontant!
Jag är född 96
Jag har skitsvårt att komma ihåg saker
Jag har inget luktsinne, förlora det när jag sprang in i ett metallstaket när jag var 6 år
Jag vill vara 172 cm lång
Jag älskar att springa/träna
Jag är väldigt kräsen när det gäller mat!
Jag längtar så sjukt mycket tills jag blir 18 år
Jag vill flytta till Californien, eller spanien!
Jag har gått på cheerleading, slutade för bara nån vecka sen
När jag var liten hade jag jättelockigt hår, haha!


Kommentarer
Postat av: martina

Antar att du vill åka helikopter till spanien och bo i tält då va ?

2012-02-25 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0