prao

tjeena! coolt att jag är vaken såhär tidigt, varit vaken sen 6 typ. haha för att jag glömt ställa om min alarmklocka till vintertid, satt den har ju ringt vid 6 varje morgon utan att jag märkt de..

praoen suger typ, vi får mest städa och inventera men ibland blir de lite kul och man får stryka kläder eller göra något vid datan hahaha ... Nej men nedräkning varje dag tills man slutar, då älskar man ju sin prao ;* Men praoar ju med martina, och på nått sätt blir allting kul med henne! :D sen slutar vi vid 4, och bussen är alltid typ en kvart försenad osv, så kommer hem vid halv 6, inte så nice :/

idag blir jag helt lonely på praoen för martina är sjuk, krya på dig gumman!!!!! ♥ satt de blir sådär, men trevliga människor som jobbar där iaf! Men ska fråga ifall jag får gå tidigare eller nåt eftersom jag är ensam + det är fredag!

Helgen kommer bli nice hoppas jag, kommer mest sova som fan och va inne! Fryser som in i helvete as always och har gjort de hela veckan! Idag eller imorn typ ska jag på bio med älskling och denise, vi ska se twilight, aaaaaaaaawesome! :D

Men nu ska jag börja fixa mig lite , och kolla på mamma mia medans, hahahha asså standard :* puss!


hahaha asså omg, älska natt kvällshumor. så jävla kul, satt och garva för mig själv igårkväll när jag hitta massa bilder och annat skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0