godmorgon!!

Godmorgon!! :D
Vaknade för några timmar sen, nu har jag bara legat i sängen och chillat och sett på o.c as always! Igår drog jag och martina hem till marcus och va med dom, vi körde sanning och konsekvens haha skitkul! :) Sen kollade vi på mamma mia, den va ganska bra tror jag, fast missade litegrann för jag somnade. hade huvudvärk och hade typ dygnat i måndags och jag vet inte riktigt! Vara bara trött haha

Sen somnade jag igen lite senare, då väckte dom mig så drog vi hem! :) Jättemysig kväll iaf! :D ♥


haha gulligt! :D vi fick en gruppkonsekvens att ta ett gruppfoto! ♥

Kommentarer
Postat av: N O R A ♥

Sv: Åhhh tack vad glad jag blir!!! You go girl!! Haha. Puss på dig <3

2011-11-11 @ 23:25:35
URL: http://noraandermatt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0