varning för långt inlägg..

Shooman! Är hemma från stan nu, har haft många upplevelser idag! Vi åkte först till armémuseet och gick runt där och lyssna, tråkigt men de va inte så länge. Efter det skulle hela klassen åka till centralen typ och så skulle alla få äta vart dom ville, men jag, martina, frida och julia åkte lite för långt satt vi hamna i gamla stan (dit vi skulle sen på julmarknad) Haha så vi gick runt lite där och undra vart vi skulle äta, sen drog vi till slussen och åt på donken! :) På väg dit blev vi jagade av en uteliggare!

Sen var vi på väg tillbaka till gamla stan så ser vi två tomtar som typ spelade nått instrument så jag och frida ville dra dit, men inte martina och julia. Så vi sprang dit och blev nästan överkörda, sen stog vi och dansa när dom spelade, underbart! :)

Sen kände vi att vi skulle gå tillbaka till martina och julia, med då va dom borta, så vi sprang runt och leta efter dom, och då gick vi ju samma väg, så den där uteliggaren tänkte typ kissa på oss! Så vi sprang vidare, och fortsatte leta. Jag ringde typ 57 gånger och ingen av dom svarade... Men sen hade dom tydligen gått tillbaka till gamla stan, så jag och frida gick också dit, och hälsade på en indier/turkisk kille i en buss, sen stog vi och pratade med en kille som tog upp sopor från vattnet, sen hälsa vi på lite fler randoms, en från spanien också. Sen gav jag en uteliggare några kronor jag hade i fickan, han blev jätteglad och tackade mig och jag tackade han! Sen var det nära att jag blev överkörd på en cykelväg, shit!

Sen när vi var i gamla stan igen så gick vi in i en tysk kyrka och gifte oss, naaw! Och sen skulle vi hitta martina och julia. Gick ju inte så bra! Vi gick in på polkapojkarna osv. Efter en jävla lång tid hittade vi några i vår klass, vilken lycka alltså! Sen hittade vi martina och julia tillslut också! :D Men då var de nästan dags att åka hem så vi drog bara förbi nån liten affär och julia köpte cola. Då var det 5 minuter tills vi skulle samlas, men jag hade missat att gå in i vår favoritaffär som ligger i gamla stan och den låg en bit bort. Så jag och martina chansade och vi sprang som fan för att hinna dit, och så hann vi va där en stund sen åkte vi hem! Helt jävla underbar dag! :D

Haha bjuder som fan på bilderna.. ;)

















skitdåliga mobilbilder haha

Kommentarer
Postat av: frida

hahah sötis du e,<3

haha ser full ut på bilderna ^^

<3

2011-12-14 @ 19:01:41
Postat av: julia

HAHAH FRIDA SER FAN HELT JÄVLA FULL UT PÅ BILDEN MED DIG O HENNE TSM DÅ DU TYP BLUNDAR! <3

2011-12-14 @ 21:04:06
URL: http://expensiiiive.blogg.se/
Postat av: sofia

HAAHAHAH neej skitsöt! :D <3

2011-12-14 @ 21:26:24
URL: http://softers.blogg.se/
Postat av: martina

vart är bilden på oss då ? :P btw fiiiiiina bilder GUMMS! :D<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-12-15 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0