shoo

Igårkväll chilla jag bara hemma, 00.45 ungefär kände jag och martina för att hon skulle sova här så hon kom hit, vi satt lite vid datan och sen sov vi, vaknade, åt frukost, fixade oss och sen drog vi till centrum. Köpte en navelpiercing (tidigt jag vet), underkläder och så köpte jag & martina likadana leopardtofflor, skitmysiga!

Vi fick skjuts hem av martinas mamma, vi chillade en stund sen kom hennes mamma och fråga ifall vi skulle följa med till bauhaus och teds tattoo, så vi åkte dit och fixade så att vi kan pierca oss imorn, yeey! :D Hahaha sen på bauhaus hände lite grejer och vi freakade as always xd Efter det drog vi hem och städade mitt rum och sedan träffade vi våra älsklingar men ska inte gå in på vad vi gjorde! xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0