SHO

Shoo man! Har precis kommit hem från centrum. Pappa gav tips och hjälpte mig att köpa julklappar och så handla vi mat! :) Men nu är jag bara hemma och snackar med några! Senare ikväll ska jag träffa m, m och m, NICE!!! Har inte träffat älskling på flera dagar :(

Igår ville martina dygna med mig så jag ba aa visst, och så kom hon hem t mig osv.. HAHAHAH körde roligaste spelet på länge, vi skulle ställa oss upp och sjunga/dansa signaturmelodin till hannah montana (wtf?), fick den minst 6 gånger, haha så sjukt kul! :D Sen vid 2 eller nått fixade vi kaffe för vi va så sjukt trötta. Asså fyfan, aldrig mer säger jag bara. Kaffe är så jävla äckligt så de finns inte! Men sen vid 4 gick vi och la oss endå för skulle dö annars. Sen vakna martina vid 6 och skulle gå hem och passa hennes lillebror och jag somnade om direkt xd
hörs sen, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0