pälsvantar <3

Shoo, hemma nu !! Har varit och firat min kusin och moster som fyllde år i fredags! Efter det åkte vi till väsby centrum och skulle göra nånting, hittade världens underbaraste pälsvantar som jag köpte, och hårfärg! :D Träffade martin och martina med hennes mamma inne på ica, trevligt! :) Och senare träffa vi också elliot, hennes lillebrorsa som sa hej t mig, så sjuuukt jävla söt! :D

Så nu är vi iaf hemma, och har precis ätit rostbiff och potatissallad, galet gott! Skulle igentligen träffat andrea men måste verkligen städa mitt rum, är kaaos! :/ 


naaw dör för dom! :*

Kommentarer
Postat av: frida

inte äkta vah? :S <3333

2011-12-18 @ 20:21:12
URL: http://foreverfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0