JULLOV !!

Äntligen jullov, så obeskrivligt skönt!! :D
Jag och martina gjorde klart våra onepiece idag i skolan och sen gick vi med dom till avslutningen, haha naaw älsklingen hade backslick, så cool alltså! :O Brände mig på fucking glöggen så min tunga är helt störd nu och gör ont som faan.. Men iaf, kunde inte vara mer nöjd med onepiecen, den är så jäävla snygg och skön, kommer bo i den hela vintern :*

Fått galet mycket beröm för den också så man känner sig ju lite grym! ;) Men iaf, har precis ätit och nu sitter jag och äter isbitar men tungan blir inte bättre.. Sen ska jag, martina, marcus och martin dra ut och åka pulka, myysigt!! Så vi hörs ikväll, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0